Digitaalinen markkinointi – Turhaa touhua vai selviytymisen elinehto?

Published by Asuntoradio on

Asunto ja kiinteistökaupan digitalisaatio

Jakso 2: Mitä on digitaalinen markkinointi ja miten sitä tehdään?

Vieraana: Vinen Matti Kaasalainen ja Digistoorin Heta Mattila.

Asuntoradion kevään 2020 ohjelmasarjan toisessa lähetyksessä perehdymme digitaaliseen markkinointiin yksittäisen palveluntuottajan, kuten kiinteistövälitys-tai isännöintitoimiston, tai vastaavan toimijan näkökulmasta.

Ohjelmassa vieraana ovat digitaalisen markkinoinnin ammattilaiset Heta Mattila Digistoorista sekä Matti Kaasalainen Vinestä, jotka avaavat meille, mitä digitaalinen markkinointi on, miten sitä tulisi tehdä sekä mistä digitaalisessa markkinoinnissa kannattaa lähteä liikkeelle.

Mikäli yhtiösi kotisivut ”ovat vain olemassa”, mutta et tiedä ketkä sivujasi käyttävät, miten kävijät sivuillasi liikkuvat tai mitä on markkinoinnin automaatio, ohjelma on tarkoitettu juuri sinulle.

Antoisia kuunteluhetkiä ohjelmasarjan toisen ohjelman parissa ja toivottavasti ohjelma antaa sinulle rahanarvoisia vinkkejä digitaalisen markkinoinnin toteuttamisen omassa yritystoiminnassasi.

Seuraavassa jaksossa:

Ohjelmasarjan kolmannessa ohjelmassa vieraanamme on Suomen Kiinteistövälittäjänliiton toimitusjohtaja Jussi Mannerberg. Ohjelmassa tulemme kuulemaan asuntokaupan nykytilanteen ja tulevaisuuden ennusteen sekä kuulemaan, miltä haasteita ja mahdollisuuksia asunto- ja kiinteistökaupan digitalisaatio kiinteistönvälittäjille tuo tullessaan

Seuraamalla Asuntoradiota Facebookissa saat tietää, milloin uusin jakso on ilmestynyt!

Categories: Jaksot

0 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *